tisdag 17 februari 2015

Längtar efter dig nu Spanien!

Hej! Ett tag sen nu men nu är jag tillbaka! 
Nu är det exakt 69 dagar tills jag, mamma och Hasse drar till Spanien i en vecka. 
Jag har som varit på den lata sidan ett tag, liksom tänkt det är långt till Spanien jag kan ta det lugnt! Men som det känns nu så har tiden sprungit iväg. Jag måste ligga i med träningen nu om jag ska i huvudtaget orka en vecka med cykel! Förra veckan så tränade jag 4 gånger vilket kändes bra, men jobbig såklart! 
Jag var på spinning en dag, en annan så sprang jag och styrke tränade jag.
Och så har vi 2 timmar idrott på måndagar så jag räknar med den också! 
Men det är bara att ligga i såklart! 
Idag tränade jag med pappa! Det blev 15 min springa på löpbandet och 10 min gå! Jag gjorde också 3 x 5 armhävningar och situps! 
Känner mig rätt så stark! Nu blir det lite smoothie och semla så småningom! 



0 kommentarer:

Skicka en kommentar